16 november

Publicerad 2014-11-16 21:24:22 i ointresant,

Denna helg bestod av mycket innebandy. Igår lördag hemma mot falkenberg, kul match som slutade 6-6. Idag söndag, borta mot sandö Blev det vinst, det var på tiden! Mål för lennepopen blev de i båda matcherna, det var också på tiden!

I lördags efter matchen låg jag och kollade film i soffan, det är så underbart, trött i hela kroppen, mörker, mys, jag älskar sånna lördagseftermiddagar! Det enda som saknades var min pojk som var ute i skogen.

Hemkommen efter matchen var vrålhungrig, magen ropade efter mat. Vi bestämde oss för att äta renskav ikväll och det blev huur gott som helst! Han är duktig min man på att laga mat! Fin är han också, speciellt när han har sin mysse och bysse



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela