5 november

Publicerad 2014-11-05 21:44:08 i ointresant,

Regn, mörker, trötthet och rastlöshet. Så trött att jag inte orkar göra någonting, samtidigt så rastlös att jag vill göra någonting. Den mest långsamma eftermiddagen på länge. 
Jag åkte hem till mamma och Bella,  min tanke var att träna innebandy, men lusten försvann. Jag och mamma packade istället ihop våra badkläder och åkte till stan för att simma. Nedsläckt simhall, tända ljus och mysig musik var perfekt för några längder en novemberkväll som denna. 

Köpte igår två böcker som jag tänkte fördriva min tid med de kommande dagarna, tycker det är så mysig och härlig avkoppling! Jag hoppas dom är så bra att jag kan ligga och vända blad efter blad dag efter dag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela