5 November

Publicerad 2014-11-05 17:16:52 i ointresant,

Igår kväll åkte jag hem till min storebror för att umgås lite, vi kollade på tv och åt hemmagjorda hamburgare, så gott! Han var gullig och hade köpt en påse med te  till mig från då han var i Köpenhamn. Ska bli spännande att smaka. 
För tre årsen kunde jag knappt lukta på te, nu älskar jag det. Doften, smaken, känslan! 
Då jag själv var i Köpenhamn och hälsade på Paulina köpte jag två himmelskt goda teer från en söt liten butik,Tante T. Vit choklad och coconut cream, ni hör ju vad gott! 




Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-11-05 17:25:08

Cool bricka, vart kommer den ifrån? ;)

Svar: Visst är den läcker! Den är designad utav en tjej som heter Julia Gustafsson från Kungsbacka! Här är hennes Facebooksida och på den hittar du länk till där du kan köpa hennes saker!
https://www.facebook.com/pages/Julia-Gustafsson-Art/640927255970483
liinneahallberg.blogg.se

Postat av: Melinda

Publicerad 2014-11-05 17:35:53

åå så fint <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela